שאלות ותשובות

החנות המקוונת שלנו נועדה להעניק חווית קנייה נוחה, יעילה, מהירה וקלה.

ריכזנו את השאלות הנפוצות ביותר המגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים ברכישה באתר.

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?

  • התשלום מתבצע בכרטיס אשראי בלבד. לא ניתן לשלם בכרטיסים נטענים, מזומן או כל אמצעי תשלום אחר. אפשרויות תשלומים: מעל 200 ₪- 2 תשלומים | מעל 500 ₪- 3 תשלומים{ מעל 1000 ₪ - 4 תשלומים

  • במידה וקיבלתם קוד קופון תוכלו להקלידו בעת ההזמנה באתר, ולקבל תמורתו הנחה בקנייה באתר. לאחר שאספתם את כל הפריטים לסל הקניות ועברתם לעמוד התשלום, הכניסו את  קוד הקופון  בחלון המתאים, וההנחה תתעדכן על סכום ההזמנה.

  • לא ניתן לקנות באתר באמצעות תווי מתנה, תווי קנייה, שוברים דיגיטליים כרטיסי מתנה טעונים ותעודות זיכוי. כל אלו ניתנים למימוש בחנויות הרשת בלבד.

האם מחיר הפריטים באתר זהה למחיר בחנויות?

המחירים באתר עשויים להיות שונים מהמחירים בסניפים בין שזולים יותר ובין יקרים יותר. כמו כן, הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת

משלוחים ואיסוף עצמי

  • איסוף עצמי מחנויות הרשת – ללא עלות. תוך 7-10 ימי עסקים מרגע השלמת ההזמנה. בעת תהליך אישור ההזמנה והתשלום, בבחירת אופן המשלוח לחבילה- בחרו באפשרות "איסוף עצמי מהחנות", וסמנו את החנות המועדפת עבורכם לאיסוף.

  • משלוח עד הבית- עלות משלוח עם שליח עד בית הלקוח 29 ₪. בקנייה מעל 299 ₪- משלוח ללא עלות. זמן אספקה  3-5 ימי עסקים. *משלוח עד הבית לישובים מרוחקים - תוך 7 ימי עסקים

מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?

עם השלמת ההזמנה תיתפס מסגרת אשראי בגובה ההזמנה. החיוב יבוצע רק לאחר שהחבילה תהיה מוכנה למשלוח. השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן ההזמנה.

הטבות מועדון

הטבות המועדון תקפות ברשת חנויות קולומביה אאוטסיידרס ושבילים בתקופת ההשקה המבצעים בחנות האונליין פתוחים לכל הלקוחות באתר. כל שנשאר זה  לפתוח חשבון באתר וליהנות מהמבצעים.

האם ניתן להזמין פריטים אל מחוץ לגבולות ישראל?

כרגע לא ניתן לשלוח פריטים לחו"ל או מחוץ לשטחי ישראל. במידה והנכם מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל, בתיאום מראש.
לחלופין, תוכלו להזמין פריטים לחנות הקרובה לביתכם.

האם האתר מאובטח ובטוח לקנייה?

  • האתר הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר.
  • האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיכם בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונכם אנו ממליצים לכם לשמור את פרטי המשתמש שלכם וסיסמתכם בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

איך מצטרפים לרשימת התפוצה?

אם אינך רוצה להירשם לאתר אבל מעוניין/ת לקבל עדכונים, בתחתית כל דף של האתר יש חלון הרשמה לניוזלטר.הרשמה לניוזלטר שלנו מאפשרת קבלת עדכונים על מבצעים, אירועים מיוחדים, כניסת קולקציות ופריטים חדשים.

איך מבצעים הזמנות באתר?

הגלישה באתר נעשית באמצעות תפריטי הקטגוריות השונות, או באמצעות מנוע החיפוש באתר. מצאתם פריטים שאתם אוהבים? בחרו צבע ומידה והוסיפו את הפריט אל סל הקניות שלכם באמצעות הכפתור "הוספה לסל". כדי להמשיך לקופה יש לעבור אל עגלת הקניות וללחוץ על "קופה" במסך התשלום יש להכניס פרטים, כתובת למשלוח, שיטת משלוח מעודפת ופרטי אשראי .

האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי לבצע קנייה?

ניתן לקנות באתר כאורח או להתחבר בעזרת חשבון הפייסבוק / גוגל שלכם. כדאי לפתוח חשבון באתר בו תוכלו לעקוב אחרי הזמנותיכם, לצפות בקניות שביצעתם, לעדכן את פרטיכם האישיים ולצפות בסל הקניות האישי .

כיצד ניתן להחזיר או להחליף פריט?

החזרות או החלפות מתבצעות בחנויות הרשת.

תנאי החזרה או החלפה בהתאם למדיניות החברה

  • ככל שלא עומדת לצרכן זכות ביטול העסקה על פי החוק, באפשרות הצרכן להחזיר/להחליף את המוצר בהתאם למדיניות החברה להלן:
  • ניתן להחזיר לחברה כל פריט על מנת להחליפו בפריט אחר או לקבל זיכוי בגין הסכום ששולם עבור אותו הפריט, בהתקיים התנאים המצטברים הבאים: (1) לא נעשה בפריט כל שימוש; (2) לא נגרם לפריט נזק; (3) תווית המחיר עדיין מחוברת אל הפריט; (4) הפריט באריזתו המקורית; (5) הוצגה החשבונית המקורית בגין התשלום עבור הפריט; (6) למעט במקרים המפורטים בחוק הגנת הצרכן; (7) אין מדובר במוצר שיוצר במיוחד עבור המשתמש או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות.
  • החזרת הפריט יכולה להתבצע בכל אחת מחנויות הרשת, תוך 21 יום ממועד קבלת המוצר בלבד. עם זאת, פריט שנרכש במבצע ניתן להחזרה תוך 7 ימים בלבד.
  • לא ניתן להחליף פריטים מעונות קודמת או מוצרי עודפים.
  • לא ניתן להחזיר או להחליף פריט יותר מפעם אחת